onsdag 7 januari 2009

Väldigt Envis Förkylning

Den här förkylningen jag dragit på i två veckor nu verkar inte ge med sig... Ögoninflammationen är borta men smärtan i halsen och öronen är oförändrade... Jag får väl gå så här resten av livet känns det som. Annars har vi återgått till vardagen igen. Sambon är på jobbet, ja, jag är ju sjukskriven då, Oskar kikar på Madagaskar, och på eftermiddagen ska han gå på bio. Madagaskar 2. På lördag tänkte jag börja jobba igen då, om jag blivit bättre.

Jag kikar vidare på kajakprojektet. Det blir en Kavat, passar både i insjöar och i havet, till och med i strömmande vatten, om man vill ge sig ut i sånt. Kajaken finns att skåda här. Jag får väl bygga den under nästa vinter, om jag får tag i någon lokal att hålla till i. Mitt garage är för litet, och så vill jag gärna ha bilen där under vintern också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som halsfluss ju.

Kul med kajaken. Hoppas du hittar lokal.

Tvärslå sa...

Krya på dej.
Själv har jag nyst och hostat sönder halsen så jag knappt får fram ett ljud,men det går väl över.