söndag 4 januari 2009

Trasiga Högtalare..?

Mina öron sprakar precis som trasiga högtalare när Oskar kommer upp i lite volym, så där som han gör rätt ofta. Det är inte skönt alls. Hur länge ska det vara så här..? Jag ställde in mitt första skift, med reservation för några dagar längre, och ringde och sjukanmälde mig, det går liksom inte att jobba så här. Men jag tror att det börjar bli lite bättre, ögoninflammationen har gett med sig i alla fall, nu är det bara öronen och halsen kvar.

Oskar fick ett nytt tv-spel idag, Thomas och vännerna med en sån där kamera så att han är med i spelet liksom... Kul var det, men lite svårt ändå. Själv fick jag ett par fårskinnstofflor att hasa omkring i här hemma på dom kalla golven, dom behövs nu när det är så förbannat kallt utanför. Fast det kanske man får skit för, det är kanske jämförbart med Blondinbellas pälsglorifiering... Sköna är dom i alla fall. Sedan köpte sambon en herrans massa grejer till på Rusta, så nu har vi presenter och grejer att ge bort ett tag framöver. Rea är kul.

Inga kommentarer: