torsdag 8 januari 2009

Ordinerad Vila

Jag hade ett samtal med farbror doktorn idag angående min hals och örat som jag är döv på... Det är ett elakt virus sa han, det är bara att vila, proppa i mig c-vitamin och vila, och vila... Det är ju skitlätt att vila när man är ensam hemma med en vildbatting på dagarna, men jag gör så gott jag kan i alla fall. Jag känner på mig att det är på bättringsvägen, jag kände ju till och med otäcka dofter idag. Jag har ju inte känt en doft sedan annandag jul. Det är nästan så jag längtar ner till fabriken. Heller jobba än att ha så här ont i halsen och örat... Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och vila. Och kika på hockey. Brynäs - Luleå, jag har satt några kronor på BIF-vinst, helt emot mitt hockeytips som Cammo håller i...

1 kommentar:

Kristina sa...

Naturligtvis var det ett..."och kika på hockey". :) Vila på!