lördag 10 januari 2009

One Way Ticket To The Moon


Månen lyste fint ikväll. Lika fint som Brynäs seger mot Skellefteå. Jag tog min vila i soffan samtidigt som jag kikade på matchen. Det var spännande in i det sista, speciellt eftersom jag satsade några kronor på favoritlaget igen. Jag kommer att bli rik på Brynäs. Knappast, jag satsar inte så mycket pengar, så dom man vinner är nog bortspelade om ett tag...

Alla fotografer tar ju kort på fulla månar, så jag var tvungen att montera ihop kameran och gå ut och fota jag med. Varför gör man det? Ja, säg det... Men bilden kan väl antagligen användas till någonting i framtiden kan man tro. Vill man inte göra sig besväret med att fota själv är ju nätet fullt med fulla månar att bara låna. Det finns liksom en uppsjö av dom och alla ser i stort sett likadana ut...

1 kommentar:

Magnus Thorn sa...

Grymt! Och Brynäs med, även om domaren gjorde allt för att SAIK skulle få in ett på slutet..