fredag 16 januari 2009

All Alone

Oskar och hans mamma sover. Hon somnade när hon nattade honom, förmodligen innan han somnade skulle jag tro. Jag brukar väcka henne men sket idag ikväll, det är lite skönt ibland att sitta och kika på tv och elda helt för sig själv, och hon uppskattar nog sömnen så här efter en arbetsvecka, och vi ska ju åka bort tidigt imorgonbitti också. Så nu sitter man här helt ensam, och har så gjort ett tag. Jag såg att det börjar en ny serie på fyran efter nyheterna, och den skall jag nog kika på innan jag kryper till kojs, och halsen är så pass bra nu att jag tänker ta en whisky också, det har liksom inte smakat riktigt bra när jag hade så där jätteont i halsen, men nu ska det nog smaka med en riktigt rökig single malt... För övrigt skriver jag det här inlägget bara för att besöksantalet inte ska bli det sämsta på två veckor...

Inga kommentarer: