måndag 26 januari 2009

Dags Att Börja Om

Nu är det väl dags att börja om med träningen igen. Jag känner mig så pass bra nu att jag kan sätta igång. Lite hosta har jag kvar efter fem veckor, men jag kände på innebandyn igår att det var stor skillnad mot förra veckan. Då orkade jag inte fast vi hade fyra avbytare, nu kunde jag vara med hela matchen fast man knappt hann byta. Ja, inte för att man sprang omkring på plan som en dåre, men några ruscher gjorde man väl i alla fall... Det gäller ju att spara på energin när man bara har en avbytare...

Jag tror till och med att jag ska gå till och från fabriken idag också. Har man tur så kommer det nån arbetskompis med bil som man får åka med sista biten eller nåt, annars gör det inget om jag får gå hela vägen heller. Det kanske är lika bra för min rygg är inte i topptrim idag, jag är ganska stel om man säger så, men det lättar när man rör sig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, är det inte dags att du är med och lattjar innebandy på måndagar och torsdagar? Är ju ändå DITT lag som håller i träningarna:D

Peter sa...

KentAA: Jo, jag kommer någon måndag eller torsdag framöver. Den här veckan går det ju inte, men nästa kan jag nog båda dagarna.