fredag 23 januari 2009

Lika Trött Idag Med

Ja, Oskar levde rövare inatt med, så det blev inte mycket sova av för min del. Mellan halv tre och fyra var jag vaken, och klockan skulle ringa tio i fem och det gjorde den nog också men jag vaknade inte förrän fem i halv sex och då blev det lite bråttom... Jag tog mig ner till fabriken i alla fall, halkade och satte mig på rumpan efter att jag nästan gått ner i spagat, ingen såg mig tror jag, sen tog jag mig in i fabriken och fick klart för mig att vi inte skulle köra idag heller, haveriet som blev tidigare var fortfarande inte lagat, så vi ska inte köra förrän på måndag igen så jag vände hem, tog ut en föräldrardag och två till till lördag och söndag... Nu är vi på väg ut till pulkabacken med Oskar, om han får på sig kläderna nångång. Det ska bli skönt att komma ut ett tag...

Inga kommentarer: