torsdag 1 januari 2009

Livet Går Vidare

Ja, livet går ju vidare, och imorgon har jag faktiskt tänkt att ta mig ut en sväng, kanske ända till Valbo, men vi får se. Den här märkliga förkylningen verkar ändra skepnad hela tiden, så man vet ju inte hur man mår imorgon. Men det skulle vara skönt att komma ut, jag har nog inte varit ut på en vecka nu förutom då jag var ner till hälsocentralen och sedan apoteket... Jag har tappat min mobil i golvet och högtalaren, den man lyssnar i när man ringer någon, gick sönder, men den lagade sig samma dag, andra gången jag tappade den i golvet, men det var bara en tillfällig lagning. Jag tänker inte prova att tappa den fler gånger nu. Så därför måste jag ta mig till Valbo, eller kanske Falun och lämna in den på lagning, man kan ju inte vara utan mobil...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör du med dina mobiler dom är ju ALLTID på lagning....

Peter sa...

Cammo: Jag skrev ju att jag tappat den i golvet. Två gånger... Och det är sällan mina mobiler är på lagning, den mesta tiden ligger den faktiskt i fickan..