söndag 18 januari 2009

Inte Helt Genomtänkt...

Nä, det var väl inte helt genomtänkt att åka upp och spela innebandy efter att varit sjuk i tre veckor, och fortfarande inte är riktigt hundra... Stryk fick vi också, 8-7, och inget mål lyckades jag peta i heller, men det är ju lite svårt från min backposition, och jag spelade väldigt lite också, men det räckte gott och väl för min del... Riktigt kul var det inte heller, dom andra tar det där på alldeles för stort allvar. Va fan, det är ju bara korpen... Hade det inte varit korpen så hade jag kanske känt mig som en belastning för laget i den här matchen, jag var ju inte direkt på topp, men det skiter jag fullständigt i nu när det bara är korp. I vanliga fall är det kul att spela, och tjurskallarna behöver man inte bry sig om.. Jag var sugen idag, men med facit i hand så hade det varit bättre att vila lite, det är ju inte riktigt bra att springa så där när man har lite ont i halsen fortfarande...

1 kommentar:

Anonym sa...

Man blir klen när man inte är 100% frisk med alla korta rusher. Dom hade väl lånat ihop hela sitt lag era motståndare.