måndag 19 januari 2009

Konsert




Nu har jag bokat biljetter till en konsert igen... Jag tar Oskar med mig till Gävles Konserthus och kikar på Mora Träsk. En av hans favoritband. Det ska nog bli roligt skulle jag tro, om inte så kommer garanterat sonen att tycka det. Själv skulle jag vilja boka till Anna Ternheim också, hon spelar på samma ställe några dagar senare, men det är mycket nu. Jag ska på Lundell och Thåström i mars också, och så hade jag tänkt mig Stefan Sundström i Sandviken, men det blir nog inget av det. Han ska spela på Kanalkyrkan, men först skulle han samtala med en prälle om livet och sedan skulle det bli "en kortare konsert"... Det lät inte riktigt roligt, så det kan bli Ternheim istället. Vi får se...

1 kommentar:

Anonym sa...

Mora Träsk är faktiskt riktigt underhållande :D

Ja, ryggen är ett problem, man blir sängliggande i perioder vilket förvärrar saken. men nu j-ar!