fredag 9 januari 2009

Irriterande

Satt mig med en tallrik köttfärspaj framför tv:n och kikade på damernas skidskyttesprint med förhoppningar om svenska framgångar. Nu gick tävlingarna i Tyskland, och producenten var väl förmodligen därifrån också eftersom han/hon bara visade tyskorna trots att det fanns andra som gjorde bra ifrån sig både på skjutvallen och i spåret, t ex Helena Jonsson från svedala, henne fick man bara se då det gick upp för producenthelvetet att hon faktiskt kunde blanda sig i medaljstriden... Såna där petitesser blir jag sjukt irriterad på när jag sitter framför tv:n, jag vill ju såklart se svenskarna och den tyska producenten trodde väl att hela världen ville se dom tyska åkarna och någon enstaka annan., han/hon hade väl noll koll på vilka åkare som kunde tänkas vara bra... Pajen var skitgod i alla fall, men det tyckte inte Oskar som bara tittade på sin tallrik, smakade inte, och sa blääää.

3 kommentarer:

Magnus Thorn sa...

Annars brukar de ju ta sikte på liggande skjutningen när det är damer som åker... Ungefär som gamla blottare i skogen.

Kristina sa...

Shit happens.. :)

Anonym sa...

Så typiskt. Brukar skrika åt bildproducenterna jag.

Läste även om kortvasan. ta dig till doktorn säger jag. Krya på dig.