torsdag 15 januari 2009

Det Snöar

Det snöar igen, undrar hur länge den tänker ligga kvar den här gången... Det snöar, men det hjälper inte mig, jag har bestämt mig för att avstå Kortvasan den här gången, halsen gör fortfarande ont och örat värker också. Så var det med det. Jag får försöka nästa år igen, om det blir snö då.

Snart är det dags att åka ner till fabriken igen, jag tar bilen in, och går hem, eller tigger skjuts av någon annan. Oskar måste ju också följa med ner i "gropen", som han säger, så tar hans mamma med han och bilen hem igen. Ibland är det smidigt. Fast det är ju drygt att gå hem förstås, om det blir så. Bara uppför. Brant. En av nackdelarna med att flytta upp på ett berg. Vad tänkte man på..?

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Bygg dej nån slags linbana vetja ;)
Det snöar här med väldigt lätt men ändå.

Magnus Thorn sa...

Snöar lite här också!

Kristina sa...

Jag önskar att det snöade här. Är så där barnslig forfarande för jag tycker att det är magiskt när det snöar.