torsdag 29 januari 2009

Kom Igen Nu!

SIBA kom igen! Samma sak står det fortfarande på deras service sida, det verkar ta en himla tid att få svar från teknisk information... I fyra hela veckor har jag haft telefonen på lagning nu och jag tycker det är ganska orimligt att behöva vänta så länge på att få tillbaks den...

Annars så har inte morgonen varit så bra heller... Kom hem nästan halv sju från jobbet, sov dåligt gjorde jag också, och en natt har jag kvar att jobba... Polisen hade förresten nykterhetskontroll utanför Södra Porten till fabriken, alla som åkte in fick blåsa, alla som åkte ut fick blåsa. Men eftersom jag var så sen så klarade jag mig precis, inte för att jag var orolig över blåsresultatet, men jag hade inget körkort med mig. En ganska märklig tid och dag att ha nykterhetskontroll på. Undrar hur många som kom ut från fabriken efter nattskiftet som var onyktra..?

Inga kommentarer: