onsdag 14 januari 2009

Underbara Nattningar

Nattningshelvetet löste sig direkt när Oskar började på dagis igen. Både idag och igår har han somnat som en stock. Idag till och med helt ensam. Så skulle det vara jämt så man får hoppas det håller i sig. Han har piggat på sig sedan vi hämtade honom från dagis, så han kanske kan gå dit dom där två timmarna han måste vara där imorgon också, han tycker det är roligt att leka med alla sina kompisar där.

Dåså, då har man en hel kväll att göra vad man vill på. Tv-tittande blir det såklart, och det kommer att avslutas med en fotbollsmatch, men jag kommer att missa sista kvarten av första halvlek, för då måste jag se Bruno K Öjer, och jag har ju ingen grej man kan spela in ett annat program än det man tittar på, så det får bli på det viset. Digital-tv är värdelöst. Jag måste nästan köpa den där boxen för 3000, då kan jag spela in annat än det jag kikar på... Eller värdelöst är det väl inte direkt förutom det nyss nämnda, jag kan ju se i stort sett all sport jag vill, och alla matcher med mina favoritlag i både fotbollsallsvenskan och hockeyelitserien. Det är ju toppen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var ju en bra start på matchen ser jag...