fredag 26 december 2008

Vilket Elände...

Här ligger man nedbäddad med smärta i hela kroppen. Förkylningen har tagit över min tillvaro helt. Inte nog med det, den stationära datorn har gett upp mitt i alltihopa. Det är bara elände. Oskar är hyfsat bra i alla fall, han lämnade över förkylningen till mig bara. Det blir ingen annandagsbandy i Sandviken för mig idag i alla fall. Jag hade tänkt ta mig dit och kika, det är ju tradition, men det är inget att göra nåt åt för tillfället. Jag får förflytta mig till soffan och kolla på fotboll istället, det blir ju lite att se på eftermiddagen.

Jag har i alla fall hittat en ny stationär dator på SIBA, nu skall man bara förankra den idén i resten av familjen... Det skulle ju vara bra att ha en ny till februari då jag ska läsa en högskolekurs på distans, med den här laptopen kommer man ingen vart...

1 kommentar:

Magnus Thorn sa...

Det är din "sonaolycka" som smittat ner oss.. Här är det feber som heter duga, en hosta från helvetet.
Krya på dig/er.