måndag 22 december 2008

Jesus Is Alive And Will Return

Så stod det på en stor buss vi körde om på vägen in till Valbo Köpcentrum... Fan vet om det är sant... Nu har vi i alla fall kommit hem och ifrån det där heveteshålet. Jag tror bestämt att Valbo Köpcentrum är en av helvetets sju portar, man får passa sig så man inte ramlar igenom. En del är på god väg ser det ut som när man strosar på kundvagnsautobahn mellan butikerna. Människor med gapande munnar och stirrande ögon springer som tettingar överallt. Det är en tragisk syn. Alla är fokuserade på att sätta all kredit i världen i brand. Det finns inga gränser i juletid.

Själv fick jag också bränna lite pengar, en julklapp till oss själva, en till Oskar och så en Talisker Destillers Edition, jag kunde liksom inte låta bli. Jag stod framför skåpet den var inlåst i med gapande mun och stirrande ögon. Jag drabbades jag med. När det började snurra runt i huvudet var jag tvungen att kalla på en expedit som fick låsa upp skåpet och jag plocka ut dyrgripen. Sen käkade vi på Donken och åkte hem. Vi är välbehållna allihop, men Oskar är dock lite hängig igen. Tacka fan för det...

3 kommentarer:

Magnus Thorn sa...

Snygg klocka! Och fan, det blev likadan rubrik hos dig som hos mig..

Anonym sa...

Fyfan Valbo så nära jul, det ska du ha respekt för att du överlevde! Om jag inte ser fel står det att det är en dag kvar till jul?

Anonym sa...

Det är skillnad på att dreggla inne på bolagets låsta skåp, än att hysteriskt rycka i julskinkor och babydockor och håriga furbees.

Hang in there! IKEA är hell on earth!