onsdag 10 december 2008

Ensam

Då sitter man här ensam igen. Det blir otroligt tyst när Oskar är på dagis. Lite skönt är det fast samtidigt är det ju så klart jätteroligt att ha honom hemma. Det känns lite knasigt att lämna iväg honom så där fast jag är hemma i flera timmar till. Men personalen vill ha honom där i alla fall tre dagar i veckan för att han inte ska hamna utanför liksom. Och dagar med aktiviteter så får han komma tidigare, igår hade dom utflykt, idag julavslutning med sina grupper, och imorgon ska dom ha luciatåg. Det blir nog bra det.

Så nu ska jag bara vara, lägga mig på spikmattan en halvtimme, göra i ordning lite mat att äta och ta med mig till fabriken lite senare. Jag ska försöka få min mobil att funka ihop med den här bloggen också, det verkar inte vara så lätt... Så är det ungefär...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Funderar skarpt att slå till med samma lur som du har, men jag får vänta 2 månader innan 3 skickar hem den:( Visst var det en C905?

Tvärslå sa...

Hello,kul att du hittat ett ställe du trivs på.
Sån där spikmatta skulle jag också vilja ha,jag tror på dom.

Magnus Thorn sa...

Äntligen!

Anonym sa...

Jahaaa, ny sida igen då! Jag är inte helt nöjd med min blogg, så vem vet jag kanske flyttar in jag också!!! Hursomhelst så måste du göra textstorleken på bloggen större, det var svårt att läsa!

Anonym sa...

Så fin blogg. Och hoppas du får mobilen att funka tillsammans med den.

Men spikmattan...?? Är det bra för ryggen eller nåt?

:)

Anonym sa...

Men vad alla flyttar! Bra att du trivs bättre. Spikmatta ska vara bra för god sömn har jag hört.

Anonym sa...

Det var jag som skrev förra kommentaren, glömde av bara farten.