torsdag 18 december 2008

Jullov

Jag har jullov nu, hela 17 dagar ledigt. Hur skönt är inte det..? Det blev en dag tidigare än planerat, vi har ingen körning på fabriken för att dom inte hann klart med ombyggnationen. Tror jag. Så imorgon eftermiddag tar jag en föräldrardag igen, jag har ingen som helst lust att gå ner dit och städa eller måla, det är rena pinan. I och för sig lättförtjänta pengar, men ändå... Det ska bli skönt att vakna imorgon och veta att man inte behöver jobba förrän nästa år. Härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Njut av ledigheten!!! :) Jag har bara jobb en dag till och sen är jag ledig i 9 dagar.

Anonym sa...

Orättvist, jag är inte ledig förrän efter nyår....
Förresten jag hade tagit fram pengar till di och skulle ge Mailn dom i söndags, men jag lyckades glömma bort det. Kan jag sätta in dom på ditt konto istället?