lördag 13 december 2008

Home Sweet Home

Nu är vi hemma igen efter en makalöst rolig lördag. Vi var sist kvar på Katalin, och surrade med Dag Vag efteråt, dom var roliga. Teka Pukk kommer ju nästan härifrån så han kände till allt från våran by. Typ. Kenny Håkansson var en trevlig prick också, och vi hade ett långt samtal, om vad kommer jag inte riktigt ihåg, vi pratade musik och gamla band i alla fall, som han spelat med. Sen fick man snacka engelska också, med en grek som ville ha nån konferans där och så ville han ha uppträdande av något svenskt band, det skulle vara genuint svenskt, och jag sa väl typ att du har väl precis lyssnat på ett sånt, jag gav förslag på andra svenska artister också som han skrev ner på en lapp... Han kanske trodde jag jobbade där eller nåt... Kul var det i alla fall. Och jag mår bra idag också, man kanske trots allt inte är så där jättegammal som man kan tro, vi klarade av kvällen bra. Nu ska jag hämta min envisa son som vägrade sova hos farmor och vägrade åka dit i morse, han vill inte vara någon annanstans än hemma... Hans mamma var tvungen att åka och jobba så hon lämnade Oskar till hans mormor istället. Under protest från sonen...

Inga kommentarer: