tisdag 16 december 2008

Vilken Dag

Ja, det har varit en märklig dag, jag går omkring här hemma med min kolla hjärtat utrustning på mig, men idag är det kanske den enda dagen på flera månader jag inte känt ett enda sånt där extraslag... Jag ansträngde mig i alla fall lite och gick ner till affärerna och handlade lite mat, jag blev lite svettig tror jag. Men något spinningpass blev det inte... Sen har jag bara suttit här vid datorn, legat i sängen och läst och lyssnat på musik, eller kikat på tv. Dom andra har inte kommit hem än, och nu börjar det bli riktigt tråkigt..

Jag blev tvungen att köpa en tv-tidning idag, bara för att Canal+ hade en egen tv-tidning med. Märkligt, dom slutade skicka ut den till kunderna för att dom började med nåt miljötänkande, och sedan dess har jag haft noll koll på kanalerna där, men nu ska dom börja skicka med en bilaga i den andra tv-tidningen... Undrar varför dom inte skickar den till kunderna istället..? Eller det kanske dom gör, i så fall ska det komma en imorgon. Jag menar, Canal+ kunderna har väl mer nytta av den än folk utan dom kanalerna som köper den där andra tidningen.

Inga kommentarer: