söndag 28 december 2008

Det Är Bara Att Bita Ihop

Alla är för tillfället sjuka, smittade av smitthärden från Västerås, det var därifrån Oskar drog med sig sjukan hit, och nu ligger dom flesta vi träffat nedbäddade. Utom Oskar då som fick ny penicillinkur på julafton och han har repat sig nåt alldeles fantastiskt. Hans mamma och jag får leka i skift idag känns det som. Mamman har ont i halsen och öronen, jag med och jag hostar sönder mig känns det som. Men som sagt, det är bara att bita ihop. Oskar och jag har gjort en sockerkaka som står och blir klar i ugnen just nu, sen blir det fika när den kommer ut och har svalnat. Lite sport på tv står på programmet idag också, om det går för sig. Det är slalom, fotboll, längdskidor och hockey, nåt ska man väl få se i alla fall...

Inga kommentarer: