måndag 15 december 2008

Skrivet Och Klart

Nu är alla julkorten skrivna och skall skickas iväg, det är bara det att sambon har tagit med sig alla julfrimärken till Västerås... Det var hon som köpte dom häromdagen och har väl dom kvar i plånboken sedan dess. Fruntimmer. Jag vägrar köpa nya, men Oskar och hon kommer hem imorgon så vi får skicka dom då... Man sitter alltså här helt ensam idag, men det kan vara skönt det med. Tyst och lugnt, och jag låter det vara så. Det är skönt, men ändå längtar man, åtminstone efter sonen...

Jag ska lägga mig på spikmattan i en halvtimme, sen funderar jag starkt på om jag ska krångla ut bilen ur garaget och åka och köpa en pizza. Det känns som om jag skulle må bra av en sådan idag. Jag är otroligt trött efter dålig sömn hela helgen, ja natten som var jobbade jag ju, lördagnatten levde Oskar rövare, och fredagnatten ... Den var rolig...

Inga kommentarer: