tisdag 16 december 2008

Gyllene Morgon

Inte riktigt kanske, men uppe är jag och det är ju synd en sån här dag man hade chans att sova, men jag ska åka in till sjukhuset i Sandviken och sätta på mig en sån där grej som registrerar hjärtrytmen under ett dygn... Dom skall kolla mina extraslag som nu nästan försvunnit... Det kommer väl inte att visa några sensationer, dom säger väl som förut att det är helt normalt. Jag kollade det där hos en läkare i våras tror jag, och hon ville att jag skulle ha en sån här dygnskoll också, och då skulle jag anstränga mig på nåt vis... Jag har beställt ett spinningpass av min moster som är instruktör, men frågan är om hon kommer ihåg det, annars får jag väl bara promenera runt byn i lagom hårt tempo. Det värsta är att man inte kan dusha sen med dom där trådarna på sig, så jag vill helst låta bli att anstränga mig för hårt. Men nu ska jag åka snart, jag ska hämta morsan också som jobbar där på sjukhuset, så slipper hon åka buss...

Inga kommentarer: