tisdag 12 januari 2010

Svinspruta

Oskar och jag har varit nere på BVC. Han fick sin andra svinspruta och skall nu vara helt skyddad då. Det gick bra, och han har inga bieffekter än i alla fall. Förra gången hade han ont i plåstret dagen efter... Annars var det länge sedan man hörde nåt om den där svininfluensan, jag har inte läst eller hört om några dödsfall på länge, och det är ju bra...

Nu laddar jag för ett eftermiddagsskift. Jag känner mig som vanligt helt omotiverad, men det brukar gå bra när man väl är där. Det är lite tråkigt nu när både jag och sambon börjat jobba igen, det blir lite krångel med träningen dom gånger jag jobbar eftermiddag. Oskar lämnas ju på dagis klockan 13 och då hinner jag liksom inte träna, om jag inte gör det hemma förstås. Jag har ju min stakexpander och kan träna stakning och annan styrka, så imorgon blir det ett pass i vardagsrummet innan jag åker och jobbar. Det är bara 54 dagar kvar nu...

Inga kommentarer: