söndag 31 januari 2010

Roligt I Magen

Pappa det är lite roligt i magen nu, brukar Oskar säga när han är nervös eller lite orolig över nåt. Men nu är det lite roligt i magen på mig, trots att jag bara ska köra motionsklassen i Hornbergsloppet om några timmar. Jag sitter och väntar på att brorsan ska dyka upp och så ska vi valla hans skidor också, sedan åker vi iväg till Årsunda. Kusinen som ska åka Vasaloppet med oss ska också åka det där loppet, men han är så desperat att han ställer upp i tävlingsklassen H-40. Har man höga förväntningar så har man. Det är i alla fall gemensam start för samtliga klasser. Ett par led hoppas jag kunna seeda upp mig till vasaloppsstarten, lyckas jag inte med det så får det bli nåt mer lopp att försöka i. Lycka till till oss då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet väl att jag alltid tävlar, alltid!