måndag 25 januari 2010

Kallt Igen

Det ser ut som om det ska bli riktigt kallt igen. Det är ju inte så bra tycker jag. Det är ju ett seedningslopp till Vasaloppet på söndag i Årsunda, och det hade jag tänkt åka, men inte om det blir runt 20 minusgrader som det ser ut att bli nu... Jag vet inte, men det kanske till och med blir inställt i såna fall. Kör dom, så gör dom det utan mig i alla fall. Då får man rikta in sig på loppet i Orsa istället och hoppas att det är mildare i mitten på februari, eller i värsta fall får man köra Bessemerloppet i Högbo två veckor före Vasaloppet.

Jag var ut och körde i elljusspåret nu på kvällen, tre varv och 16,7 km blev det. Sen hade jag tänkt att sova några timmar innan jag skulle ut och jobba, men så mycket sova har det inte blivit, jag har liiite svårt att somna direkt efter att jag tränat, och nu är det för sent för att somna, för jag ska åka iväg till fabriken nu...

1 kommentar:

Madonnan sa...

Ojoj, så långt...! Och så kunde du inte sova efteråt. Synd. Jag är likadan, tror det är endorfinerna som bildas... :)