tisdag 5 januari 2010

Förkyld

Nu är man lite förkyld också... Ingen feber men snorig som få och så har jag nyst oavbrutet i två timmar... Så någon skidåkning blir det inte idag i alla fall. Lite kallt är det också, men det skulle ju kunna gå att köra ändå, men nu är man ju lite osäker på om man ska träna eller inte när man är förkyld... Jag vägrar vara förkyld, men det verkar inte hjälpa...

Igår började vi jobba igen då. Det gick väl det med, men roligt är det inte. Det blev en mjukstart i alla fall, idag är jag ledig igen. Jag fick mina stakträningsgummiband i postlådan idag också, ett alternativ ifall tempen skulle sjunka för mycket. Jag ska hämta en motionscykel hos svärfar också, så man kan hålla igång lite när jag inte åker skidor, men grennära träning skall ju vara bäst, så det blir nog mest stå och dra i gummiband. Om jag inte åker skidor då... Varför är det så in i helvete kallt, med tanke på växthuseffekter och grejer? Det borde ju vara lite varmare då kan man tycka...

Inga kommentarer: