måndag 9 februari 2009

Vasaloppet

Jag fick ett sms från brorsan. "Jag ska åka vasaloppet nästa år, ska du med?" Självklart ska jag med så vi anmäler oss så fort det går. Tokig som man är, nu måste man ju träna riktigt ordentligt också. Jag tänker inte ta stryk av honom, det är en sak som är säker, och jag tror inte ens det är möjligt... Jag börjar träningen till nästa års vasa ikväll klockan 19:00. Sen ska det bara rulla på. Som uppladdning tänker jag köra kortvasan veckan före också. Jag skriver väl här om hur det går, eller också startar vi en vasaloppsblogg, eller vad säger du brorsan?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du anmäler dig ju jämt, men du åker ju aldrig....

Peter sa...

Cammo: Jämt, jag har anmält mig en gång och då åkte jag inte.

Magnus Thorn sa...

Det där blir en promenad i parken. Och en vasablogg låter bra. Då kan folket följa våra lätta tag ute i spåret.