måndag 23 februari 2009

Snabbshopping

Vi fick Elgigantens reklamblad i postlådan idag, och jag satt och bläddrade lite och fick syn på det där mackgrilljärnet med musse pigg på, Oskar fick också syn på det och sa att han ville ha det, och det är klart att pappan och han satt sig i bilen och åkte in och köpte det där för 39 riksdaler. Mussepiggvåfflor kunde man också göra i det där, så såna blir det till kvällsmat sen... Sen kikade jag lite på tvättmaskiner också, våran börjar balla ur så det är väl dags att köpa en ny snart... Men det blev inte så mycket tittande på såna för Oskar fick syn på ett spel som han stod och spelade tills jag fick släpa honom ut ur butiken, men han protesterade inte allt för mycket för jag talade om att vi har det där spelet hemma, fast det var tänkt att han skulle få det när han fyllde år, men jag tänkte att han får det nu istället, han får så mycket annat när han fyller om lite drygt en månad. Bortskämd unge... Nu sitter han i alla fall och spelar det där, och jag sitter här och ångrar att jag inte köpte en till handkontroll till spelet så vi kan spela båda två...

Inga kommentarer: