torsdag 26 februari 2009

Lugna Dagar

Det är lugna lediga dagar nu med Oskar. Idag är det kanonväder så vi ska ut och åka pulka och bob tänkte jag... Annars har jag lämnat in uppgiften i photshopskolan, utan respons från dom andra i min grupp. Det är lite småirriterande när man väntar sig lite konstruktiv kritik från dom andra, det är lite fotosidansnydromet. Svenskar är stela och tråkiga och säger inget i onödan. Jag lade in lite bilder på en dansk fotosida förut, där haglade kommentarena och man förstod ungefär hälften av vad dom skrev. Men man fick i alla fall lite reaktioner. Lärarna skall ju kolla på uppgiften också, och då får man ju lite omdömen tillbaka i alla fall. Tystnaden från övriga elever kan man ju tolka på flera sätt, antingen är blev bilden så otroligt dålig så den inte syns, eller också är det tvärtom, den är så jävla bra att ingen behöver säga nåt...

Jag är sugen på att åka på hockey ikväll och kika på när Brynäs tar sig till slutspel. Vi får se hur det blir, jag har inte hittat nåt resesällskap än, eller jag har en kompis jag kan åka med men han ska sitta på familjeläktaren med sina barn, så då får jag sitta för mig själv och det har jag ingen lust med. Jag kan ju se matchen på tv också med en chipspåse och en whisky till sällskap, och kanske Oskar om han är vaken...

Inga kommentarer: