måndag 23 februari 2009

Bra Start

Det blev en bra start på sportlovet med en rejäl sovmorgon. 9:16 visade uret när Oskar slog upp ögonen, jag vet inte när jag fick sova så där länge sist... Men han är uppe länge på kvällarna nu för tiden också, han vägrar sova nämligen. Trots att han är trött så hittar han på allt möjligt för att hålla sig vaken, men till slut slocknar han. Han får gärna somna tidigare på kvällarna med följd att han vaknar tidigt på morgonen efter, men det kan jag ta, jag är morgonpigg, fast jag har inget emot att sova lite längre heller...

Min förkylning håller i sig, men feber har jag inte så jag kanske åker lite skidor idag, eller också blir det imorgon...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, vad härligt med sovmorgon! Själv har jag haft fullt sjå att vakta stugan på landet...men det blir nog piggt ändå av all snö och vedhämtning :D

Hoppas du piggar på dig!

Och ha det bra!