fredag 6 februari 2009

Som Vanligt, Aldrig Får Man Sova

Oskar vaknade strax före sex idag. Ibland går det bra att komma upp jättetidigt, fast inte dom dagar jag har jobbat natt och ska försöka få iväg honom till dagis till halv sju, då kan han sova och det är omöjligt att väcka honom. Idag ska han inte vara på dagis, så då passar det bra att vakna jättetidigt.

Nä, jag har ingen träningsvärk idag, så jag skulle kanske ta en tur på skidorna idag med när sambon kommer hem från fabriken. Jag får se om jag hinner. Jag måste ju limma fast handtaget på staven också så att jag inte riskerar att tappa den, precis vad som hände igår... Jag skulle ta ett stavtag men det blev inget motstånd, armen åkte bara genom luften, och när jag kollade så hade jag bara handtaget kvar i handen, staven satt fast i snön en bit bakom mig. Jag tryckte på handtaget igen och det funkade hyfsat bra, men staven liksom vred sig ibland så trugan hamnade på sniskan. Om ni är nyfikna så såg turen ut så här igår...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför hamnade min kom på förra inlägget? Hum. Det var här den skulle stå:

Typiskt bran. Inbyggd mamma/pappa vill-sova-radar.

Anonym sa...

Barn..inte bran. Inget funkar idag, går och lägger mig. Gonatt!