söndag 9 augusti 2009

Vilken Dag

Bad, Tårta och serieledning i Allsvenskan. IFK lyckades till slut besegra ÖIS, fattas bara annat, och dom andra topplagen vek ner sig och förlorade och IFK tar ledningen i serien. Kanon. Oskar var försvunnen ett tag i dag också, så jag missade delar av andra halvlek då jag irrade runt på gatorna och letade efter sonen. Den där borde man ha sele på... Till slut kom hans kompis mamma hem med honom och kompisen som varit med Oskar och jagat "killarna och tjejerna"... Själv var jag i upplösningstillstånd. Vad är det för sätt att försvinna mitt under en fotbollsmatch..? Nu har jag en vecka kvar av ledigheten, och vad jag ska hitta på då vet jag inte.. Oskar och jag kanske åker till älgparken i Långshyttan imorgon, vi får se...

4 kommentarer:

Cammo sa...

Du tackar väl GIF ordentligt nu då????

Peter sa...

Nä, varför då?

Cammo sa...

Dom slog ju Elfsborg, det var väl bra att GIF fixade så att Elfsborg inte tog några poäng igår???
Tacka GIF ordentligt, det första laget som lyckats slå Elfsborg på deras hemmaplan iår!

Peter sa...

Elfsborg får skylla sig själva...