lördag 22 augusti 2009

Bättre

United var bra mycket bättre idag mot Wigan, nu kan man nästan börja tro på en titel till i vår. Jag missade större delen av matchen, men slog på tv:n när det var 35 minuter kvar, och på den tiden hann jag med att se hela fem mål från den röda maskinen. Precis så där som det ska vara.

Träningen går som på räls för tillfället, eller det kanske den inte gör för jag har jobbat eftermiddagsskift den här veckan och då är det lite svårt att få ihop det. Oskar lämnas på dagis en timme innan jag börjar på fabriken, så det blir inte så mycket utrymma till träning då, men jag har promenerat fram och tillbaka till jobbet i alla fall, och det får duga. Men idag tog jag stavarna och gick mina sju kilometer igen, och det märks faktiskt på kondisen att den blir bättre. Två minuter snabbare gick jag, men lägre snittpuls. Det ni!

Inga kommentarer: