lördag 8 augusti 2009

Uppe i Onödan

Jag gick upp tidigt, gjorde i ordning frukost, hämtade tidningen och satte mig i soffan för att kika på fotboll. Det var bara det att jag tagit lite fel på dag, så på tv:n var det bara O-ringen, och det är jag föga intresserad av... Jag skulle kika på Barcelona som är på turné i USA, istället lästa jag ut tidningen, käkade upp frukosten och satte mig vid tangentbordet istället, och nu ska jag väl försöka få igång kroppen till Fejden som drar igång om några timmar.

Kollar man på grenarna ser det väl inte ut som att det blir någon höjdartävling i år, det är ju svårt att få till nåt som är bättre än förra året, men man kunde ju anstränga sig i alla fall. T ex bakåtpilkastning... Varför ska man kasta pil bakåt..? Och naturligtvis så har arrangörerna med ett golfmoment också, och där grusas mina segerchanser eftersom dom bara har högervridna klubbor, och jag kan helt enkelt inte slå åt det hållet... Vi får väl se hur det går, jag lägger väl ut lite liverapporteringar under dagen..

Inga kommentarer: