tisdag 4 augusti 2009

Lite Småont

Jag har lite småont i kroppen... Jag körde igång med träningen som ska ta mig dom nio milen mellan Sälen och Mora i mars. Eller jag började träningen igår egentligen, men då hade jag en vilodag. Imorgon kommer det kanske att kännas lite mer kan jag tänka mig. Efter träningen bar det iväg till Sandviken och Parkbadet med Oskar och hans kusiner, dom ville bada inne fast vädret tillät utomhusbad, men så är livet ibland. Livet är ingen dans på rosor när kusinerna från Västerås är här, den äldre är inte riktigt tam om man säger så, så nu är man ganska slut i huvudet när han har gått hem till sin mormor för att sova, och imorgon ska vi upp tidigt allihop, då bär det av till Tomteland utanför Mora, så då blir det en vilodag till i min första vecka av hårdkörning...

Inga kommentarer: