måndag 3 augusti 2009

Problem

Allt var ju inte frid och fröjd men min nylagade telefon... Den laddar bara halva batteriet. Jag bytte batteri för att kolla om det var nåt mackel med det som satt i, men det blev samma sak. Den laddade bara halva... Så nu har jag installerat om mjukvaran och håller tummarna på att den laddar hela batteriet, annars blir jag skogstokig...

För övrigt tycker jag nästan lite synd om Örgryte som ledde fotbollsmatchen mot Örebro och var på väg mot en välbehövlig trepoängare, och så gör dom själv mål, för andra gången, och får bara med sig en poäng hem till Göeborg. Dom är väl inte riktigt värda att vara kvar i högsta serien och dom är ju på väg ur med stormsteg. Dom gjorde ju dessutom alla målen i matchen som slutade 2-2, man kan ju inte göra annat än att skratta lite hysteriskt. Blåvitt halkade ner till fjärde plats efter sin match igår, det är ju lite synd, men dom har fortfarande två poäng upp till första platsen, precis som innan den här omgången, men tre lag att ta sig förbi. Det går nog det med...

Inga kommentarer: