tisdag 25 augusti 2009

Tidig Lämning

Fröknarna på dagis ville ha dit Oskar tidigt idag med, så då kunde jag få ett till bonuspass, jag gick 7 kilometer stavgång i ett rasande tempo, toppformen börjar närma sig, men det är en liten bit kvar ändå. Det känns i alla fall bättre och bättre... Efter det hämtade jag min digitala fotoram som kommit till posten. Roligt värre, och så har jag laddat in lite bilder i den som snurrar nu... Nåt annat nyttigt har jag väl inte åstadkommit idag, och snart ska jag ner och jobba det sista eftermiddagskiften, sen väntar två överjävliga nattskift. Alla nattskift är det... Imorgon blir det en vilodag från träningen och så kör jag igen på torsdag. Oskar och jag funderar väl på att åka till älgparken i Långshyttan imorgon, vi får se vad han är på för humör när han vaknar...

Inga kommentarer: