söndag 30 augusti 2009

Så Otroligt Skönt!

Det blev nästan som jag skrev om här nedanför, att den där Unitedeffekten höll i sig... Efter den katastrofalt dålig insatsen mot Djurgården i förra omgången, då man bara fick 0-0, så kom man tillbaka som ett helt nytt lag och fullkomligt körde över Elfsborg i toppmöten på Gamla Ullevi. 4-0 blev det. IFK spelade så otroligt bra, aggresivt som aldrig förr. Mera sånt vill vi se när serien fortsätter om fjorton dagar. IFK möter Gefle på bortaplan och då åker jag naturligtvis in och kikar på matchen.

Annars har det varit en lugn dag, jag började med att stavgå 7,14 kilometer med en kompis som sparringpartner, sedan åkte vi in till det nyöppnade Media Markt i Valbo och kikade efter en Blur Rayspelare, men det slutade med att jag bara köpte en dvd-fjärrkontroll till Playstation 2 så länge, och sedan slutade dagen så här bra. Jag kommer att sova gott i natt.

1 kommentar:

Cammo sa...

Jag tror du lär lämna Strömvallen ganska nöjd då...Gif brukar inte ha mkt att säga till om mot IFk...(nu var jag helt ärlig också, men innan match kommer jag självklart helt säkert tro att det blir vinst för Gif!)