fredag 7 augusti 2009

Motivation Saknas

Imorgon är det dags för den årliga familjefejden. Det är då man ska sätta kusiner, bror, morbröder och farsan på plats i en femkamp som inte liknar nåt annat. Det är så att jag aldrig lyckats vinna den där tävlingen, och i år är nog chanserna ännu mindre eftersom motivationen totalt saknas. Dessutom har jag sån värk i mina armmuskler efter två gymbesök att jag inte kan räta ut armarna. Det kommer att bli problem i den stående grenen Boule, och det är ju lite synd för jag vann boulen förra året... Men tidigare år har jag nästan varit överladdad, så årets brist på motivation kanske gör att jag är mer avslappnad och helt enkelt går och vinner denna prestigefyllda tävling. Vi får väl se...

2 kommentarer:

Skogens drottning sa...

Så kan det vara... var med "just for fun" du ska du se vad som händer...

Ha det gott

cammo sa...

Heja på! Hälsa L-Å att det är hans tur att vinna iår!