onsdag 1 april 2009

Träningsvärk

Jag har träningsvärk i låren idag... Jag har inte tränat en minut, ja inte sedan vi spelade den där innebandycupen i helgen. Vi hade världens grisskift på fabriken igår, jag sprang omkring som en iller och gjorde byten, byggde stolar, hoppade upp och ner på vagnarna. Vi satt inte många minuter igår. Man är ju van att det brukar vara tvärtom liksom. Det kan ju vara roligt med omväxling...

Nu har jag precis installerat det nya bredbandet, och så har vi varit i Valbo och handlat lite grejer. Käkade lunch på IKEA som jag sedan var tvungen att lida mig igenom. Hur damer kika på så mycket trots att man ändå inte ska ha nåt..? En gåta man aldrig lär få svar på. Inget bra i alla fall. Vi skulle ha en tavelram och värmeljus, då kan man ju gå direkt dit där dom finns och inte gå i varenda vrå på hela varuhuset...

Inga kommentarer: