onsdag 29 april 2009

Klantarsle

Igår var jag in på apoteket och tog ut lite medicin till min dåliga mage. 960:- fick jag betala, sedan gick jag till ICA och handlade lite mat. Idag hittade jag inte på min medicin, och jag skyllde så klart på sambon som städade här igår när vi kom hem. Jag trodde hon hade lagt undan den på nåt bra ställe. Men nu har vi vänt upp och ner och ut och in på hela huset utan att hitta min apotekspåse med medicinen och kvittot. Kvittot är väldigt viktigt eftersom vi får tillbaka hela summan från jobbet. Allt tyder nu på att jag har glömt påsen kvar i kundvagnen på ICA, jag har ringt dit men dom hade inte sett någon grön påse där, så jag ska åka ner och höra om det är någon vänlig själ som lämnat in den vid kassan, eller också är det nån som äter samma medicin som hittade min påse och blev glad...

Inga kommentarer: