tisdag 14 april 2009

Lite Att Göra

Jag har lite att göra så här timmarna före innan helvetet börjar. Mitt virusprogram har krånglat, men är fixat nu, jag ska avsluta mitt tre-abonnemgang, det suger... Det funkar t ex inte alls uppe i stugan, och inte hos Oskars moster i Västerås heller. Endast nödsamtal... Jag gillar inte att vara helt bortkopplad från världen när jag är borta så många dagar det kan bli när vi åker till stugan, i Västerås är det lite lättare, dom har ju dator och internet i alla fall... Jag ska spraymåla ett cykelstyre till Oskars cykel också, men först ville han cykla så vi ska ut och göra det snart, sen slutar väl hans mamma för dagen på fabriken och när hon kommer hem ska jag sova tills jag ska åka ner till gropen och göra en natt. Jag hade tur den här gången och kom undan med en natt, men det kommer att bli värre. Då sätter jag igång med resten då...

1 kommentar:

Cammo sa...

Telia är bäst, bytte bort 3 när vi flyttade!