onsdag 15 april 2009

Jag Hade Tänkt...

dammsuga lite när jag vaknade efter nattskiftet, jag hade också tänkt försöka ta mig igenom den nionde lektionen i photoshop, jag ligger nämligen lite efter där, en vecka ungefär, men det är ingen panik för vi har ett år på oss att göra hela kursen. Jag hade tänkt raka mig också innan jag hämtade Oskar på dagis. Men det blev inget av det där, jag sov längre än jag brukar och man blir lite förvånad när klockan står på 13:08 när man slår upp ögonen. Det är ungefär två timmar längre än jag brukar sova efter ett nattskift på fabriken. Men jag klagar inte, jag känner mig ganska utsövd och det är skönt. Så jag ska försöka dammsuga nu istället, men det blir väl det enda jag tar mig för av det jag hade tänkt få gjort.

Ikväll är det dags igen, för Blåvitt att spela match. Jag förväntar mig ett nytt målkalas på Hisingen i derbyt mot BK Häcken. Jag har svårt att tänka mig nåt annat... Jag bänkar mig i soffan framför tv:n och förväntar mig alltså en trevlig kväll med Blåvitt. Efter deras match så är det dags för Man United att försöka ta sig till semifinal i Champions League, det blir tufft i bortamötet mot Porto, men jag tror dom klarar det, dom måste bara vinna...

Inga kommentarer: