onsdag 15 april 2009

Vad Hände?

Från att ha mosat Djurgården med 6-0 i förra matchen, till en 1-4 förlust idag. Mot Häcken... Blåvitt var totalt värdelösa, jag tror inte dom fick en passning rätt på hela matchen, jo, den som Hysén gjorde tröstmålet på var ju hyfsad, men då var det kört för länge sen. Det var pinsamt, och frustrationen i soffan framför tv:n var total. Visserligen blev det ett målkalas som jag hade förväntat mig, men det var inte på det viset jag förväntade mig det. Nu är dom i alla fall nere på jorden igen, och jag med, så mot ÖIS i nästa match kanske dom inte tar så lätt på uppgiften och alla tar i och kämpar, vilket inte var fallet idag. Jag kräver en vinst mot ÖIS!

United leder i alla fall i halvtid borta mot Porto med matchens enda mål, jag hoppas i alla fall att dom kan greja det så kan jag sova hyfsat i natt. Jag behöver det, för jag ska ut och jobba i morgon förmiddag.

1 kommentar:

Magnus Thorn sa...

Är man inte ödmjuk så vinner man inte mot nåt lag i Allsvenskan. Det var direkt pinsamt att se gårdagens match...