måndag 6 april 2009

Påsklov

Barnkalaset gick bra igår, Oskar kom igång efter ett tag han med och det blev ett herrans liv. Ungarna for runt som virvelvindar i huset och hade roligt. På kvällen somnade Oskar helt av sig själv i sängen, det var skönt. Så borde det vara jämt.

Nu har jag ofrivilligt påsklov, jag är ledig till tisdag natt nästa vecka, och jag har ju redan varit ledig sedan i onsdags förra veckan... Hoppas vädret håller i sig under hela ledigheten, det skulle vara toppen så man kan vara ute och leka med sonen. Jag tänkte försöka få honom att cykla lite nu när det är torrt på vägarna här utanför.

Ikväll sätter Allsvenskan igång på riktigt. IFK Göteborg spelar borta mot Helsingborg, och jag är redan lite spänd inför matchen. Blir det guld för IFK i höst? Ja, det blir det.

Inga kommentarer: