onsdag 11 november 2009

Pay & Ski

Igår åkte jag in till Högbo Bruk och åkte lite skidor i deras pay & ski spår. Jag räknar med att snön kommer snart så jag köpte bara ett "klippkort", 10 x 2 timmar, när dom tio tvåtimmarspassen är förbrukade så borde det finnas snö att åka på här, annars får man väl köpa ett till klippkort... Jag fick ihop 12,1 kilometer på deras ungefär 700 meter långa spår. Det blir några varv... Nu åkte jag inte två timmar, det blev bara en, men det fick räcka, det var ju ändå första gången jag åkte skidor den här säsongen. På lördag och söndag åker jag in igen, och då kanske jag utnyttjar hela tiden jag får åka.

Nu på morgonen så ligger snön vit på backen. Men inte så mycket att jag kan spåra runt huset, och det är väl snö som inte kommer att ligga kvar så länge. Det kommer ju att bli varmare igen...

2 kommentarer:

Cammo sa...

Vad duktig du är! Nu blir jag sugen på skidåkning ocks, hoppas vintern är här snart!

Skogens drottning sa...

Häftigt med fusksnö... då kan man ju lägga den vart man vill och slippa skotta :)

Ha det gott!