måndag 2 november 2009

Morgonkö

Oskar och jag åkte ner till systembolaget på morgonen och inhandlade en Mackmyra Special 03... Vi var kalla och väntade till halv nio innan vi åkte ner, och när vi kom dit var det bara tre före i kön. Det är inte alls samma drag efter dom här flaskorna som det var när Preludiumserien släpptes. Idag hade det faktiskt räckt om man kom dit till öppningsdags, men alla 18 flaskor som dom fick hit gick åt. Det är lite synd att det bara kommer 18 flaskor hit, jag skulle ju vilja ha en till som jag kan smaka också, den jag köpte idag ska väl sparar antar jag. Ett tag i alla fall. Men man får väl åka iväg till Gävle eller nåt och köpa en till, jag får kolla bolagets hemsida vart det finns kvar. Förra gången dom gjorde ett sånt här släpp åkte vi in till Gävle på eftermiddagen, där fanns det över 40 buteljer kvar... Men det kanske finns på båten på lördag också, vi ska ju på kryssning då, och förhoppningsvis är dom lite billigare där också... Vi får se vad som händer.

1 kommentar:

skogensdrottning sa...

Jo Mackmyran är ju poppis har jag hört! Men inget för mej tror jag!

Det går för övrigt bra att släppa tummarna nu!
Ha det gott!