torsdag 26 november 2009

Det Blir Bättre

Tror jag i alla fall... Jag har inte haft så där fruktansvärt ont i högra bihålan idag,som igår. Lite ont i vänstra bara, det onda har bytt sida och förlorat i styrka liksom. Smärtan igår lindrades av att det damp ner ett paket med Thåströms box i brevlådan, så det blev till att titta på live-dvd:n och lyssna på plattan Kompost som innehåller tidigare outgivet material. Det var kanon. Precis som vanligt när Sveriges rockkung levererar. Sen var det ju en samlings-cd med också, med låtar som Thåström valt själv, men den har jag inte lyssnat på än, jag har ju hört det förut kan man säga. Stefan Sundströms nya platta med lite dystrare låtar kom också den i brevlådan, och den har jag lyssnat igenom idag och den var väl ganska bra den med...

Om ett tag skall Oskar nattas, och om jag inte somnar samtidigt så ska jag se på hockey på tv:n sen. Djurgården - Brynäs. En match som bara kan sluta på ett sätt, med BIF vinst. Jag har svårt att tänka mig nåt annat...

1 kommentar:

Skogens drottning sa...

Ja du, ibland undrar jag över det där med vaccineringen, vi kan ju liksom inte vaccinera oss mot allt. Nä, tycker nog det är lite hysteri över det där, men tror fan jag knallade iväg ändå och "sällade mig till flocken" :)

Ha det gott!