söndag 22 november 2009

Envist

Det var en jävla envis förkylning man dragit på sig, den verkar aldrig vilja lämna mig. Jag hade planerat fyra timmars skidåkning i helgen men av det blev det ingenting, och inte under veckan heller... Ikväll får man stå över innebandymatchen i korpen också. Det är ju för jävligt. Det är ingen här hemma som är riktigt pigg, men till skillnad från oss andra så håller Oskar låda ändå fast han inte är riktigt 100, och det kan ju bli lite jobbigt emellanåt. I en vecka har förkylningen hängt i nu, och imorgon ringer jag farbror doktorn om det inte är bättre, men förutsättningarna verkar vara allt annat än bra, det har ju inte blivit ett dugg bättre på hela veckan jag varit hemma så nu tycker jag att jag borde få bli medicinerad liksom...

Så då jag inte kunnat skida själv så har jag legat i soffan och kikat på när andra gjort det, och det var ju ganska roligt det med, speciellt damernas världscupstafett där Kalla förde Sverige till seger. Kul. Herrarna gjorde väl en hyfsad insats dom med med ett b-lag...

Inga kommentarer: